Шановні Партнери, якщо виготовленням сертифікатів займаємось ми, то сьогодні подавши документи вже завтра кандидат може приступити до праці!
Для замовлення зв'яжіться з Оленою Карнафель
Останнім часом багато з Вас зверталось до мене із питаннями на рахунок сертифікатів податкового резидента України та проблемою не акцептації багатьох сертифікатів. Це пов'язане з тим, що в Україні вийшов новий закон який стосується сертифікатів податкового резидента, згідно якого від 01.11.2022 року всі сертифікати видаються в новому форматі
Якщо ваші кандидати брали самостійно ці сертифікати?
В цей момент часу, фірма EWL приймає тільки сертифікати електронного зразка, тобто сертифікат був отриманий через особистий кабінет на сайті податкової служби.
Приклад актуального сертифікату
Обов’язок декларування
Якщо фізична особа тривалий час знаходиться за кордоном, але при цьому:
має місце постійного проживання в Україні, та/або
має тісні особисті чи економічні зв’язки (центр життєвих інтересів) в Україні, та/або
є громадянином України
Щоб отримати підтвердження свого сертифіката податкового резидента потрібно:
Написати мейл звернення до податкової про надання інформації та підтвердженні оригінальності сертифіката. До мейлу долучити фото документів паспорта, сертифікату, ідентифікаційного коду та заяви написаної від руки.
ПРОБНА ВЕРСІЯ (ТЕСТУВАННЯ)
.Протягом пробного періоду, з 15 травня 2023 року, Довідки, зроблені B2C Клієнтами через їх електронний кабінет на сайті податкової інспекції в Україні https://cabinet.tax.gov.ua/, подані та отримані тільки в електронній формі, будуть прийматися за умови, що наявність Довідки в електронному кабінеті Клієнта B2C перевіриться співробітником EWL після прибуття до Польщі.
На період тестування всі клієнти В2С повинні вже мати Довідки в електронному кабінеті на момент приїзду до відділів Приїздів.
Якщо у відділі приїздів, після входу в електронний кабінет зі співробітником EWL буде лише підтвердження про подання або відправку заяви на отримання Довідки і не буде отриманої Довідки в електронному вигляді – тоді Довідка в паперовому вигляді не приймаються.
Для входу в електронний кабінет кожен B2C Клієнт повинен мати на телефоні додаток Дія. Підпис або банківський додаток, який може підтвердити його особу. Щоб подати заявку на отримання Довідки, B2C Клієнт повинен мати на телефоні тільки Дія.Підпис.
Відмова від перевірки наявності Довідки Клієнтом B2C, автоматично означає відмову прийняти Довідки.
Тільки наявність Довідки в електронному вигляді в електронному кабінеті Платника податків буде підтвердженням оригінальності Довідки.
Якщо Довідки зроблені раніше (до прибуття до Польщі) і перевірені після прибуття до EWL, вони будуть використовуватися з першого дня роботи.
Наслідки використання Довідки-підтвердження на різних проектах можуть відрізнятися.
Співробітники Відділу кадрів і оплати, i Юридичного відділу, залишають за собою право зв'язуватися з Клієнтами B2C щодо процесу отримання Довідки та з українськими податковими інспекціями.